منتدى جزائري، لكل العرب ...

منتدى من اجل كل الجزاءريين، و العرب ...
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 رسالة لكل جزائرى

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
حسن فيتو
عضو جديد
عضو جديد


المساهمات : 3
تاريخ التسجيل : 20/11/2009

مُساهمةموضوع: رسالة لكل جزائرى   الجمعة نوفمبر 20, 2009 4:56 am

السلام عليكم

اولا احنا بدينا بالسلام يا ولاد دين الكلب
وانتم ولاد متناكة بتنضربوبنا يبقو انتم اية ولا احبة ولا لاء

تحبو تتناكو بأنهى نوع من ورا ولا قدام
عموما انتم اكتر متناكين وكساس يا ولا الشرموطة
وهتشوفو هنكوكو بكرة ازاى فى السفارة بتعاتكم يا متناكين
ويلا كفاية على كسكم كدة يا شراميط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
جزائرية
عضو جديد
عضو جديد


المساهمات : 26
تاريخ التسجيل : 30/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: رسالة لكل جزائرى   السبت يناير 30, 2010 2:52 pm

انتم بديتم الإعتداء على الجزائرين يا أبناء الفراعنة يا أولاد المكلاب

أنجبت ام الدنيا اربع اولاد غير شرعيين من قبل البنيين فلم يعترف بهم أب الدنيا فرحل إلى المونديال

كل بعضاك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مصراوى
عضو جديد
عضو جديد


المساهمات : 9
تاريخ التسجيل : 18/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: رسالة لكل جزائرى   الجمعة فبراير 19, 2010 2:03 pm

جزائرية كتب:
انتم بديتم الإعتداء على الجزائرين يا أبناء الفراعنة يا أولاد المكلاب

أنجبت ام الدنيا اربع اولاد غير شرعيين من قبل البنيين فلم يعترف بهم أب الدنيا فرحل إلى المونديال

كل بعضاك

احنا اللى بدينا بلاعتداء على رأى المثل يكذبوا الكذبه ويصدقوها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الاهلى فوق شبيبة القبائل
عضو جديد
عضو جديد


المساهمات : 4
تاريخ التسجيل : 21/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: رسالة لكل جزائرى   السبت أغسطس 21, 2010 9:06 pm

مصر فوق كل حمار جزائري والي مش عجبو ياكل خرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
هيما
V.I.P
V.I.P
avatar

المساهمات : 542
تاريخ التسجيل : 18/08/2010
الموقع : http://taamelbyot.cinebb.com/forum

مُساهمةموضوع: مجنونة يا كووووووووووووووورة   الأحد أغسطس 22, 2010 10:20 pm

عندما تصبح كرة القدم هى الشغل الشاغل لكل مسلم , فعلى الدنيا السلام ,, ولكن الدين سيبقى بينا او من غيرنا
نحن فى شهر الصوم والعبادة ,, ربنا يهدينا جميعااااااااااا.....


الحمدلله والصلاة والسلام على رسول الله وعلى آله وصحبه أجمعين




نلاحظ فى المنتديات عدم الرد على السلام فيجب الرد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://taamelbyot.cinebb.com/forum
الاهلى فوق شبيبة القبائل
عضو جديد
عضو جديد


المساهمات : 4
تاريخ التسجيل : 21/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: رسالة لكل جزائرى   الأربعاء أغسطس 25, 2010 11:37 pm

يارب يهديكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو و احنا ان شاء الله نكسب فى مباراة العودة Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
هيما
V.I.P
V.I.P
avatar

المساهمات : 542
تاريخ التسجيل : 18/08/2010
الموقع : http://taamelbyot.cinebb.com/forum

مُساهمةموضوع: اللهم صلى على سيدنا محمد   الخميس أغسطس 26, 2010 12:01 am


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://taamelbyot.cinebb.com/forum
 
رسالة لكل جزائرى
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى جزائري، لكل العرب ... :: المنتديات الرياضية :: منتديات الرياضة الجزائرية :: قسم الرياضة العامة الجزائرية-
انتقل الى: